Speler webmaster plaatste een bericht op 01/10 15:00 op het MadWin Forum: TOMBOLAS WINDOWS: komende verandering. Beantwoord hem op MadWin en ruil met andere spelers - Pagina 3
Gratis spelletjes! Meld je aan en speel meer dan 1000 spellen! + Meer dan 12 000,00 EUR winst per week!
en het stelt u in staat om deel te nemen aan meer loterijen zonder zich te concentreren op een enkel geschenk, om te zien in gebruik, maar het idee lijkt goed
Het is al 2 dagen achter elkaar dat mijn raffelramen niet zijn terugbetaald. Is het een algemeen probleem of is het alleen mijzelf?
Hallo ohaime13! 🙋
Blijkbaar voor iedereen die inzetpunten op de ramen viel op 30 en 31 oktober (Madwin, Cadovillage, Quoverbis of Madloto). Zoals in het verleden is gebeurd met puntenterugbetaling of het geven van geschenken, dus het beste is om geduldig te zijn. Het is vervelend, maar goed. En 1 november, zoals de webmaster al zei, is de klantenservice niet op volle capaciteit.
Heb een goed weekend, iedereen! 🍸
Ik kreeg mijn punten ook niet terug. Dat klopt! Bij Madwin's hebben sommigen van hen ook geprofiteerd van het lange weekend! Waarschijnlijk hebben we morgen nieuws. Het is waar dat we daardoor niet de kans hebben gehad om onze punten opnieuw in te zetten op andere cadeaus. Tenzij we (alles) hebben gewonnen wat we willen. Een soort hold up 😂🍸 Overigens, het
is mij die het verkeerd doet of wanneer we onze berichten willen bekijken, doet zich een technisch probleem voor (wat we hebben geschreven wordt gewist als we het bewerken) ? Dus, er ontbreekt iets in de boodschap net boven.
Het is al 2 dagen achter elkaar dat mijn raffelramen niet zijn terugbetaald. Is het een algemeen probleem of is het alleen mijzelf?
Hallo ohaime13! 🙋
Blijkbaar voor iedereen die inzetpunten op de ramen viel op 30 en 31 oktober (Madwin, Cadovillage, Quoverbis of Madloto). Zoals in het verleden is gebeurd met puntenterugbetaling of het geven van geschenken, dus het beste is om geduldig te zijn. Het is vervelend, maar goed. En 1 november, zoals de webmaster al zei, is de klantenservice niet op volle capaciteit.
PS: Als de webmaster ons kon informeren. Een Halloween bug, de tijd veranderen, of misschien de wijziging van de tombola windows die een paar weken geleden werd aangekondigd..... ? Dank u wel! Dank u wel! 🌹
Het is al 2 dagen achter elkaar dat mijn raffelramen niet zijn terugbetaald. Is het een algemeen probleem of is het alleen mijzelf?
Hallo ohaime13! 🙋
Blijkbaar voor iedereen die inzetpunten op de ramen viel op 30 en 31 oktober (Madwin, Cadovillage, Quoverbis of Madloto). Zoals in het verleden is gebeurd met puntenterugbetaling of het geven van geschenken, dus het beste is om geduldig te zijn. Het is vervelend, maar goed. En 1 november, zoals de webmaster al zei, is de klantenservice niet op volle capaciteit.
Goedenavond, het begint precies op het moment dat het nieuwe systeem in werking treedt? Ik heb een tweede aanvraag voor een geschenk kunnen valideren, zal het tellen of niet? (het is altijd aangegeven dat je elke dag terug kunt komen)
🙋 Goede avond Kruisbes!
De nieuwe voorzieningen waren gepland aan het begin van de week. Niets aan de horizon. U kunt uw geschenken normaal valideren. Laten we wachten.....
Goedenavond, het begint precies op het moment dat het nieuwe systeem in werking treedt? Ik heb een tweede aanvraag voor een geschenk kunnen valideren, zal het tellen of niet? (er wordt altijd aangegeven dat u elke dag terug kunt komen)