Speler rinah plaatste een bericht op 03/04 21:30 op het MadWin Forum: Garantie????. Beantwoord hem op MadWin en ruil met andere spelers

Ontdek Fiesta Pinata
Fiesta Pinata
Magalie is terug voor een verborgen vaardigheidsspel
Ontdekken
Ontdek Lekker Junkfood
Lekker junkfood
Ontdekken
Ontdek Pharaoh
Pharaoh Butin Pharaoh
Win Geschikt voor Samsung Galaxy Xcover 5-smartphone met 3 jaar garantie
Ontdekken
Ontdek Catch A Prize Jackpot
Catch A Prize Jackpot spel
Win een Casio G-Shock hierklok
Ontdekken
Ontdek Fiesta Pinata
Fiesta Pinata
Magalie is terug voor een verborgen vaardigheidsspel
Ontdekken

onderwerp:  Garantie????
rinah
22 
10/04/2008 14:33:41

MET DANK AAN U VOOR DE INFO.

thebranleur
55 
09/04/2008 19:21:06

Hallo Rinah,

ik had contact opgenomen met de klantenservice om hen dezelfde vraag te stellen, dus ik zal je precies vertellen wat ze me verteld hebben.

Meestal verstuurt hij de facturen nooit, maar als een van uw Winned Gifts meer werkt of als er een storing optreedt, neem dan contact met hen op om ze de Gift te sturen en ze zullen natuurlijk de verzendkosten in rekening worden gebracht.

Met vriendelijke groeten aan u

Thebranleur

rinah
22 
03/04/2008 21:30:46

Een snelle vraag aan de webmaster over hoe de gewonnen cadeaus te garanderen (wii, ps3, xbox, ds..........)?
Kunnen we bijvoorbeeld een factuur hebben? Bij voorbaat
dank voor uw antwoord.



DreamCentury logo
Gratis spelletjes zonder verplichting, gratis spelletjes en geschenken

© Copyright 1999-2024 - DreamCentury Entertainment - Alle rechten voorbehouden