Speler caille02 plaatste een bericht op 12/11 09:52 op het MadWin Forum: valideringskwestie. Beantwoord hem op MadWin en ruil met andere spelers

Drago Scratch Ticket
Aantal resterende tickets :3332 / 3500
Win 1 000,00 EUR
Ontdekken
Ontdek Fiesta Pinata
Fiesta Pinata
Magalie is terug voor een verborgen vaardigheidsspel
Ontdekken
Ontdek Eldorado
Eldorado Bootee spel
Win een Xiaomi Redmi 9A-smartphone
Ontdekken
Ticket à Gratter Sunset Diamond
Aantal resterende tickets :1000 / 1000
Win 2 000,00 EUR
Ontdekken
Ontdek Catch A Prize Jackpot
Catch A Prize Jackpot spel
Win een Lego-spel 75362 Ahsoka Tano's T-6 shuttle
Ontdekken

onderwerp:  valideringskwestie
caille02
12/11/2010 09:52:09

Hallo
sinds snel 15 dagen kan ik niet langer mijn geschenken op MadWin in de loterij venster te valideren, ik doe een verzoek met de gewenste punten en de volgende dag op geschenken of duur voor meerdere dagen om de loterij te valideren kan ik niet langer doen omdat het vertelt me dat ik al geldig en wat nodig is omdat ik het slechts eenmaal doen. ex voor de flexklok die je nodig hebt om te valideren voor 3 dagen en goed ik kan alleen maar een keer valideren, want het markeert me dat ik al twee keer heb gespeeld 😵 Ik heb al twee keer geschreven aan de klantenservice en ik heb nog steeds geen antwoord kan u helpen
bij voorbaat bedanken voor uw antwoord en vooral voor het hebben begrepen
wat ik wilde zeggen 🤪 🙋

netiri2212
25 
15/11/2010 17:35:05

🙁y):

raphi62200
392 
14/11/2010 12:32:21

Hallo
sinds snel 15 dagen kan ik mijn geschenken niet langer revalideren op MadWin in de loterij venster, ik doe een verzoek met de gewenste punten en de volgende dag op geschenken of we bieden voor meerdere dagen om de loterij te valideren kan ik het niet langer doen omdat het me vertelt dat ik al geldig heb en wat er nodig is, want ik doe het maar een keer . ex voor de flexklok die je nodig hebt om te valideren voor 3 dagen en goed ik kan alleen maar een keer valideren, want het markeert me dat ik al twee keer heb gespeeld 😵 Ik

heb al twee keer geschreven naar de klantenservice en ik heb nog steeds geen antwoord
kan je me helpen bij voorbaat bedanken voor je antwoord en
vooral voor het hebben begrepen wat ik bedoelde 🤪 🙋 Hallo Quail !




De laatste dagen is de regel betreffende de validatie van Tombola Showcases inderdaad gewijzigd. Voor sommige geschenken (boekenlegger, liefdevolle hand, make-up set of manicure....) met dagelijkse afdrukken verandert er niets, maar voor de rest kunt u slechts één aanvraag per geschenk valideren, ongeacht de datum van de trekking.

In dit forum vindt u veel antwoorden op uw vraag:
Onderwerp: Onderwerp: Wij informeren u - Onderwerp: TOMBOLAS WINDOWS: verandering om te komen Een

goede dag hebben!



DreamCentury logo
Gratis spelletjes zonder verplichting, gratis spelletjes en geschenken

© Copyright 1999-2025 - DreamCentury Entertainment - Alle rechten voorbehouden